استاد بزرگ شطرنج ایران، گفت: خوشبختانه ماه مبارک رمضان و بیانات مقام معظم رهبری نسبت به رزمایش مواسات ظرفیت مناسبی را برای افراد نسبت به کمک دیگران ایجاد کرده است.

رزمایش کمک مومنانه زمینه ای برای دستگیری از نیازمندان / همیشه به خانواده برای کمک به نیازمندان توصیه می کنم

به گزارش گلستان ۲۴؛ پرهام مقصودلو در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما،گفت: قرنطینه را به صورت کامل رعایت می کنم و این روزها را بیشتر با حضور در مسابقات بین المللی به صورت مجازی می گذرانم.

استاد بزرگ شطرنج ایران، خاطرنشان کرد: همیشه اعتقاد داشتم کسانی که از وضعیت مالی بهتری برخوردار هستند باید به افراد آسیب پذیرتر کمک کنند و خوشبختانه ماه مبارک رمضان و بیانات مقام معظم رهبری نسبت به رزمایش مواسات ظرفیت مناسبی را برای افراد نسبت به کمک دیگران ایجاد کرده است.

وی در خصوص لزوم کمک به دیگران، افزود: این روزها که کرونا آمده عده ای که در گذشته هم زندگی خود را به سختی می گذراندند کار برایشان سخت تر شده اگر همه ما حداقل به افرادی که در اطراف ما هستند کمک کنیم قطعا شرایط بهتری برای قشرهای ضعیف تر حاصل می شود.

مقصودلو بیان اینکه همیشه به خانواده خود توصیه کرده ام در این برنامه ها شرکت کنند،یادآورشد: در این دوران باید خیلی حواسمان به اطراف باشد خیلی ها از کار روزمرگی هم افتاده اند، این کار بسیار بزرگ است و همیشه از مردم می خواهم در این طرح ها شرکت کنند.

قهرمان شطرنج جهان با اشاره به اینکه دست نیازمند گرفتن از سیره اهل بیت است، عنوان کرد: حالا که زمینه کمک کردن فراهم شده همه باید دست به دست یکدیگر دهیم تا این مشکل هر چه سریع تر حل شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار