در بیانیه دفتر ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور آمده است؛

دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با صدور پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفته و در این خصوص بیانیه صادر کرد.

ترور سردارسلیمانی درخت مقاومت را درمنطقه و جهان تنومندتر خواهدکرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور در پی شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا ﴿احزاب ۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظار هستند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

بار دیگر آمریکای جنایتکار فرزندی دیگر از ایران بزرگ اسلامی و از رهروان راستین امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت را در عملیاتی ناجوانمردانه به شهادت رساند.

سردار قاسم سلیمانی شخصیت و چهره ای شناخته شده و بزرگ نه تنها در ایران، بلکه خاورمیانه و عرصه های جهانی و بین المللی بود.

شهادت سردار دل ها، جهادگر بی همتا، اسطوره مقاومت، مالک اشتر زمان تسلیت باد.

تسلیت بر امتی که سردارنی چو او را در دامن خود پروراندند و تعزیت بر رهبر فرزانه انقلاب که چون خورشید، وجودش روشنی بخش راه و گام ماست.

نقش بی بدیل این شهید در انهدام داعش و آزادسازی عراق و سوریه از دست داعشیان انکارناپذیر است.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور، شهادت این بزرگ مرد ایران و جهان را به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی و خصوصا اهل سنت شمال کشور، همرزمان و خانواده آن شهید عالی مقام تسلیت عرض می کند.

بدون شک انتقام خون این شهید بزرگوار برای جانیان و عاملان این اقدام بزدلانه و تروریستی سخت تر خواهد بود.

باور داریم و می گوییم دشمن بداند خون شهیدان و شهید حاج قاسم سلیمانی دریای مواج و خروشان خواهد شد که آنها را نابود خواهد کرد.

بیانیه

همچنین دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور در پی به شهادت رسیدن سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی توسط نیروهای تروریست آمریکایی بیانیه ای هم صادر کرد.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور  با اعلام انزجار از این اقدام جنایتکارانه و به دور از انسانیت تروریست های آمریکایی، این اقدام دشمنان را به شدت محکوم کرد.

این بیانیه می افزاید: اقدام خبیث و ناجوانمردانه نیروهای تروریست آمریکایی در به شهادت رساندن و ترور سردار سلیمانی، سردار بزرگ اسلام بدون تردید درخت مقاومت را در منطقه و جهان تنومندتر خواهد کرد.

قطعاً این اقدام خصمانه استکبار جهانی و تروریست های آمریکایی ناشی از ضعف و شکست مستکبران در مقابل نیروهای بزرگ و قدرتمند ایران اسلامی است.

امروز نیروهای انقلابی ایران بزرگ، با دفاع از تمامی مسلمانان جهان در کشورهای اسلامی، تمامی معادلات سیاسی و نظامی مستکبران جهانی به‌ ویژه آمریکای جنایتکار و جیره خوارانش را برهم زده‌اند و جنایت‌های آنان را در جهان آشکار ساخته اند و به این خاطر است که دشمنان دست به چنین اقدامات ناجوانمردانه ای می زنند.

کشورهای استکباری و تروریستی از جمله آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی اسرائیل با تربیت کردن نیروهای داعشی در سوریه، عراق و دیگر کشورها می‌خواستند، زنجیره اتحاد بین مسلمانان را از بین ببرند که به حول قوه الهی، نیروهای متدین و انقلابی ایران اسلامی با ورود در عرصه مقابله تمامی توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و آنها را نابود کردند و سیمای واقعی و خبیث شیاطین را به تمامی ملت‌های جهان آشکار ساختند و قطعا چنین رشادتها و جانفشانی هایی برای دشمنان هزینه‌های جبران ناپذیری را به همراه داشت است.

در پایان این بیانیه آمده است: دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور و علما و روحانیون اهل سنت این منطقه، بیش از پیش از رهبر معظم انقلاب حمایت کرده و همیشه در مقابل دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی و در دفاع از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی آماده به خدمت هستند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار