شایسته گفت: ۲۹۴ مرکز تحت نظارت بهزیستی گرگان بر اساس پروتکل های بهداشتی که بر اثر کرونا تعطیل شده بود فعالیت خود را آغاز کردند.

فعالیت دوباره ۲۹۴ مرکز روزانه تحت نظارت بهزیستی در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد شابسته» صبح امروز (شنبه 20 اردیبهشت) در نخستین کارگروه سلامت شهرستان گرگان اظهار کرد: 345 مرکز تحت نظارت بهزیستی در شهرستان گرگان فعالیت می کنند که از این تعداد فعالیت 51 مورد به صورت شبانه روزی است.

 

رئیس بهزیستی شهرستان گرگان ادامه داد: در ایام شیوع ویروس کرونا 294 مرکز روزانه بر اساس پروتکل های بهداشتی تعطیل شد و 51 مورد مرکز شبانه روزی فعالیت خود را ادامه دادند که این مراکز 20 پروتکل بهداشتی را رعایت کردند.

 

شایسته خاطرنشان کرد: یک هزار و 120 مددجو در مراکز شبانه روزی شهرستان گرگان نگهداری می شدند و تلاش کردیم که فوتی در این مراکز براثر کرونا نداشته باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در روز نخست سال در مراکز سالمندان گرگان دچار بحران شده بودیم و با حمایت فرماندار و استاندار موارد مشکوک را به نقاهتگاه منتقل شد و فوتی در مراکز سالمندان به خاطر کرونا نداشتیم.

 

رئیس بهزیستی شهرستان گرگان تاکید کرد: برای 51 مرکز شبانه روزی بهزیستی در گرگان 470 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت و تمام تمهیدات مالی و غیر مالی را سازمان بهزیستی در نظر گرفته است تا این مراکز دچار بحران نشود.

 

شایسته خاطرنشان کرد: 294 مرکز تحت نظارت بهزیستی گرگان بر اساس پروتکل های بهداشتی که بر اثر کرونا تعطیل شده بود فعالیت خود را آغاز کردند و مهدهای کودک نیز به دلیل شیوع کرونا همچنان تعطیل است.

 

وی با بیان اینکه 82 مهد کودک تحت پوشش بهزیستی هستند، ابراز داشت: در حال حاضر پرسنل در این مهدکودک ها حضور دارند و فعالیت تحصیلی را از مهر ماه آغاز خواهند کرد.

 

رئیس بهزیستی شهرستان گرگان تاکید کرد: 12 هزار ماسک، سه هزار بسته بهداشتی و یک هزار بسته معیشتی در شهرستان گرگان توزیع شده است.

 

شایسته بیان کرد: سه هزار و 600 مورد مشاوره از طریق فضای مجازی و توزیع چهار هزار بروشور در ایام شیوع ویروس کرونا در شهرستان گرگان توسط بهزیستی انجام شد.

 

وی تاکید کرد: از 21 فروردین نزدیک به سه هزار و 500 مورد تماس با اورژانس اجتماعی انجام شد که از این میزان 277 مورد مربوط به اختلاف خانوادگی بود و بیشترین مورد تماس ها در خصوص بحث اختلافات حاد خانوادگی گزارش شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار