اسدی گفت: ۱۷ هزار تراکتور در سطح استان گلستان شماره گذاری شده است.

۱۷ هزار تراکتور در گلستان پلاک گذاری شده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، سرهنگ دوم «عبدالله اسدی» صبح امروز (چهارشنبه 24 اردیبهشت) در شورای جهاد کشاورزی شهرستان گرگان اظهار کرد: از سال 94 طرح شماره گذاری تراکتورها آغاز شده است و در حال حاضر در قالب طرح و پلاک گذاری تراکتورهای تولید شده از کارخانه این اقدام انجام می شود.

 

رئیس شماره گذاری راهور استان گلستان ادامه داد: 17 هزار پلاک منطقه ای و ملی تاکنون در استان گلستان نصب شده است که 9 هزار و 900 پلاک گذاری در قالب طرح و با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان ها انجام شده است.

 

اسدی با بیان اینکه در سال 98 سه هزار و 300 پلاک گذاری تراکتور در استان گلستان انجام شده است، متذکر شد: در سطح استان برای تراکتور یک کد پلاک در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: هزینه پلاک گذاری برابر مصوبه راهور ناجا و قانون بودجه کشور از 150 هزار تومان به 200 هزار تومان افزایش یافته است و کارشناس راهور هزینه ای برای معاینه فنی دریافت نخواهند کرد.

 

رئیس شماره گذاری راهور استان گلستان با بیان اینکه معاینه فنی تراکتورها در ساعات اداری با هماهنگی جهاد کشاورزی انجام می شود، ابراز داشت: بنا است که یک غرفه مختص به پلاک گذاری تراکتور در نظر گرفته شود و در حال حاضر از ظرفیت پنج غرفه برای پلاک گذاری تراکتور استفاده می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار