فرمانده سپاه شهرستان گرگان از اجرای هفتمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: تا کنون حدود ۱۵ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

۱۴۰۰ بسته معیشتی به نیت ۱۴۰۰ شهید در گرگان توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ وحید فخرالدین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به استقبال خوب مردم از اجرای رزمایش کمک مومنانه اظهارداشت: بعد از فرمان امام خامنه‌ای، سپاه و بسیج با همراهی خیران برای تهیه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان پیشگام شدند.

وی گفت: تا کنون از سوی سپاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان گرگان حدود 15 هزار بسته غذایی بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع شده است.

فرمانده سپاه گرگان افزود: هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه نیز همزمان با آغاز شب‌های قدر در این شهرستان آغاز شده و جهادگران بسیجی در حال توزیع اقلام معیشتی بین محرومان و نیازمندان هستند.

وی اعلام کرد: در این مرحله از رزمایش همدلی و کمک مومنانه یکهزار و 400 بسته معیشتی به نیت یکهزار و 400 شهید این شهرستان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فخرالدین همچنین خاطرنشان کرد: این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان و بعد از آن نیز ادامه دارد تا کمک‌های مومنانه مردم به دست نیازمندان برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار