مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: پیگیری مسائل و تلاش برای حل مسائل استان به صورت علمی اصلی‌ترین راه برای حل مشکلات است و رویکرد بسیج دانشجویی و رده‌های آن باید به این سمت برود.

رویکرد بسیج دانشجویی پیگیری و تلاش برای حل مسائل استان به‌صورت علمی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، جواد فرامرزی در جلسه شورای راهبری مرکز مطالعات پیامدهای کرونا اظهار کرد:  از زمان آغاز فعالیت‌های مرکز مطالعات پیامدهای کرونا تقریبا با تمام روسای دانشگاه‌های استان و برخی مراکز علمی استان دیدار شد.
وی تصریح کرد: هدف جلب مشارکت و حمایت آنان در راستای برنامه ریزی و پیشبرد تحقیقات مرکز مطالعات بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: فعالیت‌های علمی مرکز با حضور اساتید مجرب استان و همکاری صمیمانه روسای دانشگاه‌ها پرباز  و وزین شده است.

فرامرزی افزود: در حوزه درون‌سازمانی، ارتباط‌گیری بسیج دانشجویی با مراکز علمی بیرونی باعث یکپارچگی و اتحاد بین سازمان و بسیج دانشجویی و از طرفی موجب هویت‌بخشی علمی  شده است.

وی ادامه داد: پیگیری مسائل و تلاش برای حل مسائل استان به صورت علمی اصلی‌ترین راه برای حل مشکلات است و رویکرد بسیج دانشجویی و رده‌های آن باید به این سمت برود.

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: یافته‌های این مرکز در جهت مسئله‌یابی و مطالبه‌گری پیامدهای کرونا می‌تواند در آینده به عنوان یک تجربه برای دیگر مسائل استان مطرح باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار