فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: تاکنون بیش از 22 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گرگانی توزیع شده است.

توزیع بیش از 22 هزار بسته معیشتی به نیازمندان گرگانی/ توزیع 1400 بسته معیشتی در شب قدر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، وحید فخرالدین صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: تاکنون بیش از 22 هزار بسته کمک معیشتی به نیازمندان شهرستان گرگان توزیع شده است.

وی از ششمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توسط بسیج و خیرین در شهرستان گرگان خبر داد و تصریح کرد: روز گذشته هفتمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان انجام شد و تاکنون بیش از 22 هزار بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان گرگان توزیع شده است.

*توزیع 1400 بسته معیشتی به نیت شهدای گرگان

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ابراز کرد: به نیابت از شهدای شهرستان گرگان به تعداد 1400 شهید والامقام این شهرستان بسته معیشتی برای نیازمندان تدارک دیده شد که در شب شهادت مولای متقیان امام علی (ع) بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فخرالدین با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه نزول برکات است، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای استفاده از برکات معنوی است و مسلمانان از معنویات این ماه پرفضیلت استفاده کنند.

وی اظهار کرد: مسلمانان باید از فرصت ماه پرفضیلت رمضان برای خودسازی و مبارزه با شیطان تلاش کنند و همچنین در راستای افزایش تقوا در وجود خود گام بردارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار