استاندار گلستان با بیان این که روزانه ۳۰۰ هزار ماسک در استان تولید می شود، گفت: در کمتر از دو هفته خط تولید ماسک راه اندازی کرده و به خودکفایی رسیدیم.

خودکفایی درتولید ماسک/اکنون زمان انتقاد ازدانشگاه علوم پزشکی نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، هادی حق شناس پیش از ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی گلستان با تأکید بر اینکه روابط عمومی ها باید تکلیف خود را به درستی انجام دهند، اظهارکرد: شرح وظایف روابط عمومی ها مشخص است و باید اطلاعات درست از آنها به مردم داده شود.

استاندار گلستان اضافه کرد: تا زمانی که روابط عمومی اطلاعات درست را از آن نهاد و سازمان منتشر نکند بود و نبود آن سازمان یکسان خواهد بود؛ به عنوان مثال مرکز تحقیقات کشاورزی گلستان باید خبر اصلاح بذر و افزایش میزان بهره‌وری زمین کشاورزی را به عنوان یکی از دستاوردهای مهم مطرح کند و مردم باید به این امر آگاه باشند.

حق شناس ادامه داد: روابط عمومی ها باید ظرفیت بالقوه را شناسایی و آن را شکوفا کند.

وی با اشاره به صنعت چاپ گفت: امروز همچنان مهمترین منبع خبر در دنیا و کشورهای توسعه یافته روزنامه‌ها هستند، آن چیزی که ماندگار است چاپ بوده و آن چیزی که در دنیای مجازی انتشار می یابد ممکن است با دنیای واقعی ضد و نقیض باشد.

نشریات گلستان قوی نیستند

حق شناس سندیت کتاب و مقاله را بالاتر از دنیای مجازی برشمرد و افزود: گلستان در زمینه نشریات قوی نیست و تردیدی در آن وجود ندارد، بودجه آگهی ها برای نشریات کم است و همان آگهی های اندک هم به عدالت توزیع نمی‌شود.

وی با اشاره به شیوع کرونا، تصریح کرد: اکنون زمان انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی نیست زیرا آنها در صف مقدم مبارزه بوده و باید این انتقادها در زمان و مکان خود انجام شود.

حق شناس بیان کرد: روزانه ۳۰۰ هزار ماسک در استان تولید می شود و در کمتر از دو هفته خط تولید ماسک راه اندازی کرده و به خودکفایی رسیدیم.

استاندار گلستان اظهارکرد: شرایط سخت اقتصادی بر کشور حاکم است بنابراین رفتارهای ما هم باید حساس باشد.

وی افزود: در کرونا ۲۸ هزار باشگاه ورزشی خصوصی تعطیل و ۳۰۰ هزار نفر بیکار شدند و عوارض این اتفاق در جامعه خود را نشان خواهد داد.

حق شناس تأکید کرد: هتل ها، متل ها رستوران ها و غیره تعطیل و ۴۰۰ هزار نفر برای بیمه بیکاری ثبت نام کردند اینها علائم ظاهری است و ما عوارض آن را در صنایع دیگر مانند تولید مرغ، برنج و غیره مشاهده خواهیم کرد.

حق شناس عنوان کرد: اقتصاد آمریکا در عرض سه ماه بر اثر شیوع کرونا به زانو درآمد ولی ما از دو سال گذشته با بی رحمانه ترین تحریم‌های روبرو هستیم.

وی با اشاره به جبران خسارت سیل گفت: سال گذشته پنج هزار و ۵۰۰ واحدمسکونی تحویل داده شد و این در شرایط سخت اقتصادی رقم خورد.

حق شناس بیان کرد: خردادماه، پایان بازسازی در مناطق سیل زده را اعلام خواهیم کرد.

استاندار گلستان گفت: طرح مواسات اقدام هوشمندانه بود که توسط رهبری در بین مردم ایجاد شد و مطمئناً این روند باید ادامه داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار