امام جمعه اهل سنت آق‌قلا از تمامی فعالان فضای مجازی خواست که با تمام توان و همه ظرفیت در حمایت از قدس‌شریف و ملت مظلوم فلسطین فعال شوند و قاطعانه حق این مردم رنجدیده را مطالبه کنند.

فضای مجازی با تمام ظرفیت در حمایت از قدس و فلسطین فعال شود/ خون‌بهای شهید سلیمانی آزادی «قدس شریف» است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، عبدالحی آخوند میرزاعلی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر و عید سعید فطر اظهار کرد: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند به دلیل اینکه همه مسلمانان و دولت‌های اسلامی را متوجه قبله اول مسلمین که متاسفانه مورد ظلم رژیم صهیونیستی قرار گرفته کنند امروز وظیفه ماست که به عنوان یک فرد مومن و مسلمان از قدس شریف حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: دقیقاً حضرت امام راحل زمانی که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند همه آحاد اسلامی و دولت‌های اسلامی حتی غیرمسلمان بلافاصله قبول کردند و این روز به عنوان روز جهانی قدس تبدیل شد.

امام جمعه اهل سنت آق‌قلا با بیان اینکه قدس قبله اول مسلمانان و نماد وحدت است، افزود: همه مسلمانان وظیفه داریم که از قدس شریف دفاع کنیم امسال به دلیل اینکه متاسفانه ویروس منحوس کرونا جامعه بشری را احاطه کرده و عملاً راهپیمایی در خیابان ها مقدور نیست بنده به عنوان یک طلبه اهل سنت از همه عزیزانی که به فضای مجازی دسترسی دارند می خواهم از قدس و فلسطین حمایت و همه ظرفیت‌های مجازی را بسیج کنند تا بتوانیم از این فضا حمایت قاطعانه خود را نسبت به این عزیزان اعلام کنیم.

میرزاعلی با اشاره به مطرح کردن معامله قرن از سوی استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی اظهار کرد: معامله قرن همان جنایت قرن و به زبان ساده‌تر فروش قدس‌شریف و فلسطین عزیز به رژیم پلید صهیونیستی در برابر ایجاد روابط بین‌المللی دولت‌های اسلامی با رژیم پلید صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: همه ما مسلمانیم و وظیفه داریم که از قدس شریف دفاع و حمایت کنیم و جواب قاطعانه «نه» را به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی برای معامله ای که پیش کشیدند، بدهیم.

امام جمعه اهل سنت آق‌قلا ادامه داد: همانطور که همیشه تنفر و انزجار خود را از رژیم پلید صهیونیستی و استکبار جهانی و یکسری دولت‌های نوکر مآب استکبار؛ آمریکای جهانخوار اعلام کردیم از طرفی هم موظف هستیم که حمایت قاطعانه خود را نسبت به فلسطین عزیز و قدس شریف داشته باشیم.

* خون‌بهای سردار شهید سلیمانی فتح قدس است

میرزاعلی با بیان اینکه خون‌بهای سردار شهید سلیمانی فتح قدس است، ابراز کرد: حاج قاسم سلیمانی عزیز حقیقتا سردار دل‌ها و سردار اسلام بود و می‌توان گفت که به تنهایی برخی از گروهک‌های انحرافی از جمله داعش را نابود کرد و همیشه از قدس شریف دفاع کرد همه وظیفه داریم که راه این سردار رشید جهان اسلام را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: علمای اهل سنت گلستان همیشه در برهه‌های مختلف دینی و مذهبی نقش مهمی داشتند که قابل چشم‌پوشی نیست؛ دراین راستا ائمه جمعه اهل سنت ترکمن صحرا روز گذشته جلسه داشت که طی آن طوماری تنظیم و امضا شد که حمایت قاطعانه خود را از قدس شریف و ملت فلسطین اعلام کردیم و تا آخر در این راه ایستاده‌ایم.
امام جمعه اهل سنت آق‌قلا گفت: به عنوان یک مسلمان عقیده دارم تشیع و تسنن هیچ تفاوتی با هم ندارند همه برادر یکدیگر هستیم و قدس شریف قبله اول مسلمانان است و از قدس شریف و ملت فلسطین تا پای جان حمایت می‌کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار