مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: اکنون با افزایش میزان تردد در جاده‌ها به مناسبت تعطیلی عید سعید فطر، ترافیک در جاده بجنورد - جنگل گلستان نیمه‌سنگین است.

ترافیک محور بجنورد - جنگل گلستان نیمه‌سنگین است

به گزارش گلستان ۲۴؛ جعفر شهامت به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ترافیک بیشتر محورهای استان نیمه‌سنگین است و تردد بدون مشکل در آن در جریان است، اما از رانندگان انتظار می رود با توجه به شلوغی محورها با حوصله بیشتری برانند.

وی با اشاره به اینکه انتظار می رود در روزهای آتی، ترافیک در محورهای استان افزایش یابد، گفت: امروز حجم ترافیک در محورهای روستایی استان هم نسبت به روزهای پیش بیشتر شده است.

وی گفت: میزان تردد در جاده های استان، در روز بیست و نهم ماه مبارک رمضان نسبت به روز مشابه آن در ماه رمضان سال قبل حدود ۴۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان ترددها به نسبت روزهای گذشته بیشتر شده است اما در مقایسه با روزهای مشابه تعطیلات به مناسبت عید فطر پارسال، کاهش دارد.

استان خراسان شمالی با بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در شمال شرق کشور و در حد فاصل استان های شمالی به مشهد مقدس قرار دارد.

این استان بدون احتساب راه های روستایی، هزار و ۳۴۳ کیلومتر راه دارد که ۱,۵۴ درصد از راه های کشور را شامل می شود.

اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ۳,۶ درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در جایگاه ۱۳ استان های کشور قرار گرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار