مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت که امسال خادمین بقاع متبرکه این استان طبق توافق صورت گرفته با بنیاد انقلاب اسلامی مسکن استان از تسهیلات مسکن ارزان قیمت برخوردار و صاحب‌خانه خواهند شد.

خادمین بقاع متبرکه گلستان صاحب‌خانه می‌شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام روح اله سلیمانی فرد روز جمعه به خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: در گلستان یک هزار و ۴۰۰ خادم فعال در مساجد و اماکن متبرکه زیر پوشش این اداره کل وجود دارد که پیش بینی می شود ۵۰۰ تن از آن ها از طرح مسکن ارزان قیمت استفاده کنند.

وی گفت: کار نامنویسی از خدام واجد شرایط برای استفاده تسهیلات مسکن ارزان قیمت بنیاد مسکن آغاز شده و افراد شرایط می توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه در شهرستان ها مراجعه کنند.

به گفته وی، اولویت برخورداری از وام مسکن ۴۰۰ میلیون ریالی با مزایای سه سال تنفس، سود چهار درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله و به همراه ۲۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض، با خدام ساکن در مناطق روستایی است.

حجت الاسلام سلیمانی فرد اضافه کرد: علاوه بر این، در ساخت خانه از تهیه نقشه و نظارت رایگان مهندسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بهره مند خواهند شد.

در گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف بیش از دو هزار و ۴۰۰ مسجد، حسینیه و تکایا و ۱۲۳ بقعه متبرکه وجود دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار