مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: تاکنون ۲۲۵ میلیارد و ۵۲ میلیون تومان کمک بلاعوض به مالکان واحدهای خسارت دیده در گلستان پرداخت شده است.

۲۲۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان گلستان پرداخت شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آمار عملکرد ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، اظهارکرد: از ۲۲ هزار و ۳۵۲ واحد خسارت دیده در سیل ۹۸ گلستان ۱۴ هزار و ۶۴۵ واحد نیازمند مرمت بود که عملیات تعمیرات آن در سال گذشته به پایان رسید.

حسینی افزود: طی این مدت مالکان ۲۹ هزار و ۲۰۳ واحد به بانک معرفی شده که از این تعداد با ۹۹ درصد آن ها معادل ۲۹ هزار و ۴۶ نفر قرارداد منعقد شده است.

وی در خصوص عملیات احداث هفت هزار و ۷۰۷ واحد تخریبی، گفت: تاکنون هفت هزار و ۶۳۸ واحد معادل ۹۹ درصد واحدهای خسارت دیده پی کنی شده و عملیات فونداسیون هفت هزار و ۴۸۸ واحد هم به پایان رسیده است.

حسینی از اجرای اسکلت در هفت هزار و ۳۸۵ واحد (معادل ۹۶ درصد واحدها) خبرداد و بیان کرد: همچنین در ۹۲ درصد واحدها سقف اجرا شده و عملیات ساختمانی ۶ هزار و ۶۰۰ واحد معادل ۸۶ درصد واحدها به اتمام رسیده است.

وی گفت که تاکنون ۲۲۵ میلیارد و ۵۲ میلیون تومان کمک بلاعوض به مالکان واحدهای خسارت دیده پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان بیان کرد: همچنین تاکنون ۵۸ هزار و ۸۰۰ تن سیمان رایگان اهدایی رهبر معظم انقلاب بین سیل زدگان استان توزیع شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار