مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در گلستان خواست مدارک خود را طبق برنامه زمان بندی تکمیل کنند.

متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در گلستان مدارک خود را تکمیل کنند
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره کل راه و شهرسازی حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیل مدارک مورد نیاز را به اداره کل راه و شهرسازی تحویل نداده اند و یا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری نکرده اند بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند با مراجعه به بخش «پیگیری درخواست» در سایت tem.mrud.ir نسبت به این امر اقدام کنند.

او افزود: زمان مراجعه هر متقاضی جهت بارگذاری مدارک از طریق پیامک به افراد اعلام می‌شود و لازم است متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه و اقدام به بارگذاری مدارک کنند.

محبوبی گفت: تمامی متقاضیان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و نیز افرادی که به دلیل شرایط فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم صرفا کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال کرده اند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از روز سه شنبه ۱۳ خردادماه سالجاری تا اطلاع ثانوی می‌توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام کنند.

او افزود: زمانبندی ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول و دوم و همچنین زمانبندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و نیز زمانبندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تایید شده در مرحله دوم نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار