مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: زمان ثبت‌نام مرحله دوم طرح ملی مسکن در گلستان تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه تمدید شده و واجدان شرایط ساکن در ۹ شهر استان می‌توانند برای نام‌نویسی اقدام کنند.

تمدید ثبت نام از متقاضیان طرح ملی مسکن در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، حسین محبوبی روز چهارشنبه اظهار داشت : برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، متقاضیان گلستانی که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می‌توانند با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به سر شماره‌ اعلام شده، نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

به گفته وی این طرح ملی در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، بندرترکمن، علی آباد، آزادشهر، کردکوی، کلاله، آق قلا و مراوه تپه از طریق درگاه اینترنتی tem.mrud.ir با یا سامانه پیامکی به سر شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ انجام می شود.

سهمیه در نظر گرفته شده برای استان گلستان ساخت ۴ هزار واحد مسکن در قالب طرح مسکن ملی است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت که هزینه ساخت هر خانه بسته به زیر بنا و نوع ساخت متغیر است.

وی گفت: تسهیلات وام بانکی نیز به مبلغ ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ ۱۸ درصد با دوره مشارکت ساخت حداکثر ۲ ساله و بازپرداخت تسهیلات در قالب فروش اقساطی به مدت حداکثر ۱۲ سال پرداخت می‌شود.

خانه اولی، متاهل بودن و داشتن سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا از جمله شرایط لازم ثبت نام در طرح مسکن ملی است.

طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن برای رونق دادن به تولید مسکن در کشور اجرا می شود و بر مبنای آن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۰ در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نیز سهم بنیاد مسکن است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار