اصغری گفت: در راستای تحقق شعار سال سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در مسئله کالای قاچاق نظارت و برخورد جدی تری خواهد داشت.

تشدید نظارت و برخورد با کالاهای قاچاق در بازار

به گزارش گلستان ۲۴؛ «علی اصغر اصغری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در سال جهش تولید از منظر مصرف کنندگان باید به شاخصه های کیفیت تولید توجه داشته باشیم.

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان صمت گلستان ادامه داد: یکی از موضوعاتی که تولیدات کشور را نسبت به کالاهای قاچاق عقب می اندازد بحث رقابت پذیری از لحاظ شاخص قیمت برای مصرف کننده و کیفیت کالای تولیدی است.

 

اصغری گفت: در سنوات گذشته با توجه به سرمایه گذاری ها در بخش تولید در قالب رونق تولید و غیره انتظار داریم که کیفیت کالاهای تولید داخل نسبت به کالاهای مشابه خارجی افزایش پیدا کند.

 

وی بیان کرد: باید کالاهای ایرانی را نسبت به کالاهای خارجی که عموماً به صورت قاچاق وارد کشور می شوند مورد حمایت قرار دهیم تا تولیدات داخلی به بالندگی و رشد لازم برسد.

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت گلستان یادآور شد: این حق را به مصرف کنندگان داخل کشور می دهیم که بتواند بر اساس سلیقه و درآمد کالاهایی را که در بازار وجود دارد را انتخاب کند.

 

اصغری بیان کرد: یکی از مسائلی که در حوزه کالاهای رقابتی به آن توجه می شود بحث نگاه مصرف کننده به کالا است و باید فضای بازار رقابتی باشد و مصرف کننده بدون فشار از سوی شبکه های توزیع و واحدهای تولیدی بتواند به صورت آگاهانه کالای مورد نظر خود را انتخاب کند.

 

وی افزود:در راستای تحقق شعار سال  سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در مسئله کالای قاچاق نظارت و برخورد جدی تری خواهد داشت.  

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان صمت گلستان متذکر شد: تولیدکنندگان با توجه به الزمات کیفی در حوزه حقوق مصرف کنندگان باید به تولید کالاهای با کیفیت مبادرت کنند تا مصرف کننده رغبت بیشتری در خرید این کالاها داشته باشد.

 

اصغری تاکید کرد: در حوزه نظارت، کنترل و تشویق واحدهای صنفی تلاش کردیم تا حمایت خود را نشان دهیم و امیدوارم در مسیر تحقق شعار «جهش تولید» موفق عمل کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار