تاری گفت: با توجه به عدم برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام (رحمه الله علیه) پیشنهاد ما این است که مراسم بزرگداشت به صورت مجازی و از طریق صدا و سیمای گلستان برگزار شود.

برگزاری مراسم مجازی بزرگداشت ارتحال امام (رحمه الله علیه) در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «نجیب الله تاری» امروز (یکشنبه 11 خرداد) در جلسه هماهنگی بزرگداشت حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و قیام الهی پانزده خرداد اظهار کرد: فرصت زیادی برای برنامه ریزی و تاثیرگذاری سالگرد امام(رحمه الله علیه) و قیام الهی 15 خردا باقی نمانده است و بر اساس تصمیم گیری های سطح ملی امسال برگزاری مراسم به شکل تجمعی و اعزام زائران به مرقد مطهر امام (رحمه الله علیه) را نخواهیم داشت.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مکاتباتی را ستاد و کمیته تبلیغات اسلامی با دستگاه های اجرایی انجام داده است و برای بزرگداشت ارتحال امام (رحمه الله علیه) و قیام ۱۵ خرداد برنامه ها را پیشنهاد کردیم و درخواست داشتیم که بر اساس ماموریت ها و وظایف سازمانی دستگاه های اجرایی در این ایام برنامه هایی را نیز در نظر بگیرند.

 

تاری گفت: ستاد بزرگداشت ارتحال امام (رحمه الله علیه) و قیام ۱۵ خرداد انتظار دارد که در ایام 14 و 15 خرداد به نکاتی از جمله توجه به اندیشه های احیای گر اسلام ناب محمدی امام (رحمه الله علیه)، شخصیت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ولایتمداری این شهید بزرگوار، زعامت مقام معظم رهبری و جایگاه سیاسی و علمی ایشان در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب اسلامی، توجه ویژه به امر قیام 15 خرداد به عنوان سرآغاز نهضت الهی که امام (رحمه الله علیه) به توجه داشتند مورد تاکید قرار گیرد.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بابیان اینکه امام (رحمه الله علیه) فرمودند «روز 15 خرداد برای همیشه اعزای عمومی اعلام می کنم»، بیان کرد: پیشنهاد ما این است که مراسم مجازی بزرگداشت ارتحال امام (رحمه الله علیه) در صدا و سیمای استان برگزار شود.

 

تاری افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام (رحمه الله علیه) در یکی از اماکن مقدسه با تعداد مدعوین اندک در نظر گرفته شده است که این برنامه با پوشش رسانه ای در فضای مجازی و صدا و سیما تدارک دیده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی گروه رسانه ای برای بازنشر و تولید محتوا در فضای مجازی با همکاری سپاه، تبلیغات اسلامی و موسسه رسانه ای سراج، سیاه پوش کردن نمای بیرونی و فضای داخلی دستگاه های اجرایی از دیگر موضوعاتی است که در این ایام پیشنهاد شده است.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان متذکر شد: چاپ و نصب بنرهایی به مناسبت گرامیداشت ارتحال امام (رحمه الله علیه) و قیام 15 خرداد با همکاری شهرداری، ختم قرآن کریم در فضای مجازی با همکاری تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه های پیشنهادی در این ایام است.

 

تاری تاکید کرد: در نظر داریم با هماهنگی صدا و سیما به صورت پیامکی مسابقه فرهنگی را به مناسبت گرامیداشت ارتحال امام (رحمه الله علیه) و قیام 15 خرداد و زعامت مقام معظم رهبری برگزار کنیم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار