مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردم همدلی و همزبانی را در دوم اسفند به دنیا ثابت خواهند کرد.

مردم ایران همدلی و همزبانی را دردوم اسفند به دنیا ثابت خواهند کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: باردیگر ملت سرفراز ایران اسلامی در دوم اسفند حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

وی افزود: امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی مردم را صاحبان اصلی نظام دانسته و مشارکت آنها را ضامن تداوم انقلاب و همچنین همبستگی میان مردم را عامل اصلی خنثی کردن توطئه های دشمنان در داخل و خارج بیان کرده است.

ولی نژاد گفت: امام بزرگوار (ره) بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید و بر این اعتقاد بودند که میزان رای مردم بعد از انقلاب نباید در مقایسه با قبل از انقلاب از سطح کمتری برخوردار باشد چرا که تبلیغات دشمنان در خارج از کشور و شکست خوردگان سیاسی در داخل، آن را بهانه ای برای ناکارآمدی و مایوس شدن مردم از انقلاب و نظام دانسته و از آن بهره برداری های مغرضانه سیاسی می کنند.

وی با اشاره به نگاه دشمنان قسم خورده و استکبار جهانی به رهبری آمریکا بیان کرد: آنها مدت ها است در تلاش هستند تا حضور مردم را کمرنگ، اعتماد بین مردم و نظام را کاهش، دل سردی در انتخابات را حاکم و با این سرمایه گذاری خویش آزموده را بار دیگر بیازمایند ولی امروز مردم ما از شرارت های دشمنان آگاهند و با تاسی از سردار دل ها شهید سپهبد سلیمانی آموخته اند که در همه شرایط باید از انقلاب دفاع و از رهبری پیروی و اطلاعت کنند.

وی اظهارداشت: یقیناً مردم با خلق حماسه ملت ایران در دوم اسفند با دلگرمی بیشتر به مبارزه خویش ادامه خواهند داد.

عضوشورای فرهنگ عمومی استان گلستان تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران امید ملت های مظلوم و تکیه گاه محکم رزمندگان در جبهه های حق علیه کفر والحاد و شرک است امروز رزمندگان در سوریه و لبنان و فلسطین و یمن و عراق و غیره با تکیه بر تفکر بسیجی ملت ایران در حال مقاومت و پیش روی است.

ولی نژاد خاطر نشان کرد: ما یاد گرفته ایم که به ملت توصیه نکنیم و آموختیم که به ملت بگوئیم که ما هم با شما در خلق حماسه دوم اسفند خواهیم آمد و برگ زرینی دیگری را در انقلابمان ورق خواهیم زد و و با شادی ملت بزرگ ایران، به سمت ساختن ایران بزرگ خواهیم رفت و ایران را سربلندتر از گذشته و عزتمندتر از دیروز در تاریخ ثبت و به نسل آینده خواهیم آموخت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار