حجت الاسلام نیشابوری گفت: از ظرفیت های موجود در فضای مجازی برای نشر گرامیداشت ارتحال امام (رحمه الله علیه) و ۱۵ خرداد استفاده شود.

به کارگیری ظرفیت فضای مجازی برای بزرگداشت ارتحال امام (ره)

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «حسن نیشابوری» ظهر امروز (یکشنبه 11 خرداد) در مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و قیام الهی پانزده خرداد اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال شرایط برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام (رحمه الله علیه) وجود ندارد پیشنهاد ما این است که از طریق بسته های معیشتی و توزیع اقلام بهداشتی کتابچه هایی در در خصوص شخصیت امام (رحمه الله علیه) تدوین و توزیع شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان ادامه داد: از ظرفیت های موجود در فضای مجازی برای گرامیداشت ارتحال امام (رحمه الله علیه) و 15 خرداد استفاده شود.

 

حجت الاسلام نیشابوری بیان کرد: جلساتی مثل شورای اداری با موضوع ارتحال امام(رحمه الله علیه) در سطح استان و فرمانداری ها در نظر گرفته شود و دستگاه هایی اجرایی با حفظ پروتکل های بهداشتی در این جلسات هم اندیشی حضور یابند.

 

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که در هر شهرستانی پنج مسجد برنامه های محوری حضرت امام (رحمه الله علیه) را برگزار کنند و این برنامه در گرگان انجام خواهد شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان متذکر شد: برگزاری میز خدمت در تمام شهرستان ها به نام حضرت امام (رحمه الله علیه) و قیام 15 خرداد در نظر گرفته شود.

 

حجت الاسلام نیشابوری بیان کرد: نرم افزار یا اپلیکیشن سرودهایی با مضمون ارتحال امام(رحمه الله علیه) در فضای مجازی و مسابقات فرهنگی و شعر و شعرخوانی با موضوع امام (رحمه الله علیه) در نظر گرفته شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار