حجت الاسلام احمدی گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا و تصمیم ملی اعزام زائران گلستانی به مرقد مطهر امام (رحمه الله علیه) را نخواهیم داشت.

اعزام زائران گلستانی به مرقد مطهر امام (ره) نخواهیم داشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» امروز (یکشنبه 11 خرداد) در مراسم برنامه ریزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و قیام الهی پانزده خرداد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همچون دیگر کشورهای دنیا امسال با مشکل بیماری کرونا رو به رو است و برخی از برنامه های ما دست خوش این بیماری قرار گرفته است و ممکن است بعدها نیز چنین مشکلاتی تداوم یابد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: برنامه های روز قدس در امسال با توجه به شیوع کرونا با تدبیر خاصی انجام شد و در امسال نیز مراسم ارتحال امام (رحمه الله علیه) باید با چنین تدبیری انجام شود.

 

حجت الاسلام احمدی متذکر شد: در سال های گذشته اعزام کاروان هایی به مرقد امام (رحمه الله علیه) توسط سپاه را در برنامه داشتیم و امسال با توجه به شیوع کرونا و تصمیم ملی این برنامه به احترام سلامتی مردم برگزار نمی شود و برنامه ای در مرقد امام (رحمه الله علیه) اتفاق نمی افتد.

 

وی بیان کرد: در استان ها از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکیدی به برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(رحمه الله علیه) نشده است و با تدبیر ستاد ملی کرونا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بنا دارد در حوزه نرم افزاری و محیط فضای مجازی امام (رحمه الله علیه) را به نسل نو معرفی کند.

 

حجت الاسلام احمدی متذکر شد: در مکان هایی که امکان برگزاری مراسم وجود دارد و مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص این مکان ها نیست می توانند مثل سنوات قبل برنامه گرامیداشت ارتحال امام(رحمه الله علیه)  را با پروتکل های بهداشتی برگزار کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار