مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن حضور در جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) و ایراد سخنرانی به بیان نقش موثر نماز در ارتباط با امام معصوم پرداخت .

نماز کلید رهایی از دست شیطان و معراج مؤمن به سوی معبود است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان ، مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن حضور در جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج)  به بیان نقش موثر نماز در ارتباط با امام معصوم پرداخت .

قاسم محمدی در این جلسه که با حضور امام جمعه موقت گرگان حجت الاسلام و المسلمین لیوانی و مدیران کل دستگاه های فرهنگی استان برگزار شد ، با اشاره به نقش موثر نماز در ارتباط  با امام زمان (عج) ، گفت : هیچ عبادتی به اندازه نماز نمی تواند انسان را به امام خود نزدیک تر کند، زیرا نماز کلید رهایی از دست شیطان، معراج مؤمن به سوی معبود و دور کننده از گناه و بدی است .

وی افزود : باید سعی شود به نماز توجه و دقت بیشتری شود تا ظرف وجودی ما قابلیت دریافت انوار و الطاف بی کران رحمت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را پیدا نماید.

قاسم محمدی در پایان تاکید کرد : یکی از راه های موثر جهت اجرایی شدن فعالیت های مهدوی در جامعه و در بین خانواده ها بصورت علمی و واقع بینانه و در فضای مجازی و همچنین اطلاع رسانی به تمامی گروه های سنی ، انعقاد تفاهمنامه فی مابین بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) استان و دستگاه های اجرایی می باشد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار