استاندار گلستان با اشاره به تلاش حداکثری دولت برای جبران خسارت کرونا گفت که ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای جبران بخشی از زیان‌های ناشی از شیوع این بیماری در استان اختصاص یافت.

اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به آسیب‌دیدگان کرونا در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: شرایط اعطای این تسهیلات به زودی از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام می شود و متقاضیان گلستانی که از کرونا خسارت دیده اند می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی همچنین به تلاش برای بازگشت رونق به صنایع راکد و تعطیل استان اشاره کرد و گفت: پارسال حدود ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب کارگروه تسهیل, بازسازی و نوسازی و تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی استان پرداخت شد.

وی گفت: گلستان با پرداخت ۴ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در بخش کارگروه تسهیل رتبه هشتم،با پرداخت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در بخش تسهیلات تبصره ۱۸ در رتبه هشتم و با پرداخت هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال در بخش بازسازی و نوسازی در رده سوم کشور قرار دارد.

راه اندازی سیکل ترکیبی نیروگاه برق علی آباد کتول و هتل پنج ستاره گلستان ،مشکلات بیمارستان فلسفی، تعیین تکلیف رستوران در ناهارخوران از جمله دیگر موضوعات مطرح در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بود.

 رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه درباره آخرین وضعیت مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوتی ناشی از این ویروس گفت: تاکنون ۱۵۱ هزار و ۴۶۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزارو ۷۹۷ نفر رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار