سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: سعی خواهیم کرد با رعایت فاصله اجتماعی پیاده روی ها نیز در شهرستان ها برگزار شود.

برگزاری پیاده روی های همگانی با رعایت فاصله اجتماعی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان: قاسمعلی برزمینی در گرد همایی روسای هیات ورزش های همگانی شهرستان و مسئولین کمیته های استانی با اشاره به اینکه بعد از برداشته شدن محدودیت های ناشی از  کرونا و از بین رفتن این بیماری لازم است جشنواره ها و برنامه های ورزشی بیشتری برگزار شود، خطاب به مسئولین کمیته ها اظهار کرد: در مناسبت های مختلف برنامه های خود را به روسای شهرستان ها اعلام کنید و در صورتی که قابلیت اجرا داشته و ایده خوبی باشد سعی میکنیم با کمک و همکاری با یکدیگر این برنامه ها را که باعث ایجاد شادی و نشاط در جامعه خواهد شد اجرایی کنیم.

وی افزود: سعی خواهیم کرد با رعایت فاصله اجتماعی پیاده روی ها نیز در شهرستان ها برگزار شود.

برزمینی یادآور شد: اجاره 210 مکان دولتی در سطح استان که به مدت 3 ما تعطیل بودند بخشیده شد و جبران خسارات وارد به 300 مکان ورزشی خصوصی در سراسر استان را پیگیری خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: هیئت همگانی به دلیل اینکه بایستی برنامه های مختلفی را اجرا نماید از اهمیت بالایی برخوردار است و طبق دستور العمل وزارت خانه تمامی فدراسیون ها بایستی ورزش همگانی را در برنامه خود داشته باشند و درصدی از فعالیت های خود را به این موضوع اختصاص دهند.

در ادامه ساسان معین سرپرست معاونت امور ورزش گلستان گفت: در حوزه ورزش همگانی که گستردگی فراوانی دارد بایستی برنامه ریزی ها برای بیرون آمدن ورزشکاران قهرمان از دل ورزش های همگانی صورت بگیرد و همچنین باید تلاش شود حضور بانوان را در رشته ورزش های همگانی افزایش دهیم.

وی همچنین افزود: از ریاست هیات ورزش های همگانی استان انتظار داریم عملکرد هیات های ورزشی سراسر استان را در بخش های مختلف ارزیابی شود تا هیات هایی که عملکرد بهتری نسبت به بقیه هیات ها دارند متمایز شوند تا از آنان تقدیر صورت بگیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار