رییس سازمان صمت گلستان از پرداخت ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به یک واحد تولیدی در شهرستان گالیکش خبر داد.

پرداخت ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به یک واحد تولیدی در گالیکش
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، طلوعیان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان گالیکش گفت: از محل اعتبارات سال ۹۸، بیست و پنج میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به یک واحد تولیدی شهرستان گالیکش پرداخت شده است.

حسین طلوعیان در این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان گالیکش برگزار شد گفت: از محل اعتبارات سال ۹۸، پس از تصویب کارگروه، ۶ واحد تولیدی شهرستان گالیکش برای گرفتن ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های استان معرفی شده اند که تاکنون یک واحد تولیدی این شهرستان موفق به گرفتن ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات از این محل شده است.

او گفت: در بخش تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز ۸ واحد تولیدی گالیکش با نیاز تسهیلاتی ۲۵ میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تا کنون ۲۶۰ میلیون تومان از این محل به یک واحد پرداخت شده است.

به گفته طلوعیان، تاکنون درخواست تسهیلات دو واحد تولیدی این شهرستان برای گرفتن ۳۴ میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ در کارگروه تسهیل استان مصوب و به بانک‌ها ارسال شده که هنوز این واحد‌ها موفق به دریافت تسهیلات این بخش نشده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار