رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری گلستان گفت: روزانه ۲ هزار ناوگان باری انواع محموله‌های استان را جابه جا می‌کنند.

جابه جایی محموله‌های باری با ۲ هزار ناوگان باری در روز

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن یازرلو رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: با شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی در استان و افزایش تقاضا برای کامیون، روزانه ۲ هزار ناوگان باری اعم از کامیون سبک و سنگین کار جابه جایی و حمل و نقل انواع کالای اساسی و تجاری بویژه غلات را انجام می‌دهند.

او گفت: از این تعداد، بیش از ۱۰ هزار دستگاه کامیون از ناوگان بومی استان هستند و همچنین از ناوگان غیر بومی سایر استان‌ها نیز فراخوان شده که مشغول خدمات رسانی به کشاورزان و صاحبان کالا در استان هستند.

‌یازرلو با اشاره به اینکه از ابتدای فصل برداشت تاکنون بیش از ۷۰ هزار تن سیب زمینی، حدود ۸۰ هزار تن کلزا و حدود ۲۲۰ هزار تن گندم در استان جابه جا شده است.
او گفت: پیش‌بینی شده امسال دو میلیون تن محصول کشاورزی در استان برداشت شود.

این مقام مسئول افزود: برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی مقرر شده جابه‌جایی بار حتما بر اساس بارنامه انجام شود و کنترل کرایه‌ها نیز با نگاه عادلانه و منطقی و رعایت حقوق راننده و کشاورز است که از طریق صنوف کارفرمایی و کانون رانندگان استان اطلاع‌رسانی می‌شود.

یازرلو، تعداد کل ناوگان باری استان را نیز ۱۰ هزار و ۱۲۷ دستگاه با ۱۲ هزار و ۲۸۷ راننده اعلام کرد که تحت پوشش ۷۹ شرکت حمل و نقل بار در استان فعالیت دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار