مدیرکل راهداری گلستان خبرداد:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل برداشت محصولات کشاورزی، تعداد ۱۵ هزار دستگاه ناوگان باری، جابجایی این محصولات را در گلستان انجام می دهند.

فعالیت ۱۵ هزار ناوگان باری برای جابجایی محصولات کشاورزی در گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ مهدی میقانی پیش از سه شنبه در خصوص ناوگان جابجایی محصولات کشاورزی در گلستان اظهار کرد: همزمان با فراررسیدن فصل برداشت محصولات کشاورزی، ۱۵ هزار دستگاه ناوگان باری، کار جابجایی و نقل و انتقال این محصولات را در استان انجام می دهند.

وی با بیان اینکه غلات حجم وسیعی از محصولات را در گلستان تشکیل می دهد، افزود: در حمل و نقل این محصولات از ظرفیت سایر استان ها هم استفاده شده است.

میقانی با بیان اینکه موجودی ناوگان استان هشت هزار و ۵۰۰ دستگاه بوده و بقیه از استان های دیگر فراخوان شده، گفت: این ناوگان تحت پوشش ۷۵ شرکت حمل و نقل باری استان قرار دارد و تنها با بارنامه این شرکت ها مجوز حمل و نقل دریافت می کنند.

وی گفت: کار جابجایی با هماهنگی سازمان ها مربوطه مانند جهاد و شرکت غله انجام شده و پیش بینی می شود که دو میلیون تن محصول کشاورزی برداشت شود.

میقانی برای جلوگیری از سوء استفاده ها و مشکلات احتمالی، به رانندگان توصیه کرد علاوه بر تهیه بارنامه، اقدامات لازم را در خصوص چادرکشی، درزگیری و غیره انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار