استاندار گلستان در همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ای گفت : همه ما باید برای ترویج فرهنگ ورزش همگانی پای کار باشیم.

استاندار گلستان :همه ما باید برای ترویج فرهنگ ورزش همگانی پای کار باشیم
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ، همایش تجلیل از خانواده شهدای باستانی کار گلستان همراه با ورزش صبحگاهی به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای با حضور استاندار، مدیران دستگاههای اجرایی و جامعه ورزش و جوانان گلستان در چمن مصنوعی شماره ۲ مجموعه آزادی گرگان برگزار شد.

مراسم در ابتدا با نوای گرم مرشد و ورزش زورخانه ای توسط جامعه ورزش انجام شد.

هادی حق شناس در حاشیه این همایش ورزشی گفت: همه ما باید برای ترویج فرهنگ ورزش همگانی پای کار باشیم.

وی گفت : هرچه بیشتر به موضوع ورزش اهمیت داده شود، حتما بیمارستان هایی خالی تر خواهیم داشت و بهره وری کارکنان بیشتر خواهد شد

وی بهترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی را فراهم کردن امکانات ورزشی برای جوانان دانست و اظهار امیدواری کرد که این قبیل برنامه ها برای استفاده عموم مردم مخصوصاً جوانان افزایش یابد.

 

استاندار با اشاره به برگزاری همایش های صبحگاهی ورزشی با حضور مدیران به صورت هفته ای در گلستان، گفت: این برنامه ها گامی برای تبلیغ و ترویج ورزش همگانی در بین مردم است.

سرپرست ورزش و جوانان گلستان نیز در این همایش با قدردانی از حضور استاندار در برنامه های ورزش صبحگاهی و همگانی، گفت: جلب مشارکت مردم در چنین برنامه هایی به اعتلای نشاط و سلامت جامعه کمک می کند.

مهندس برزمینی، توسعه ورزش همگانی را نیازمند مشارکت و حمایت همه جانبه مدیران و دستگاه ها دانست و افزود: برای ترویج فرهنگ ورزش در بین مردم باید از همه امکانات و ظرفیت های استان به شکل مناسب استفاده کرد.

در این همایش از شش خانواده معظم شهدای باستانی کار گلستان و مروجین فرهنگ پهلوانی تجلیل شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار