سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان گفت که برای حمایت از باشگاه‌داران و جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر به فعالان ورزشی، اجاره بها ۲۰۰ مکان ورزشی دولتی در ماه‌های اسفند پارسال و فروردین امسال در شهرهای استان بخشیده شد .

اجاره بهای ۲۰۰ مکان ورزشی در گلستان بخشیده شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ قاسمعلی برزمینی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :از زمان شیوع کرونا تاکنون فعالیت ورزشی گروهی و تجمعی و برگزاری رقابت‌ها ممنوع شده که در نتیجه آن بسیاری از باشگاه‌داران و مربیان که از این طریق ارتزاق می کردند دچار آسیب و زیان شدند که بخشودگی این اجاره بها، کمکی برای رفع دغدغه این افراد است.

وی بیان کرد: تعطیلی اماکن ورزشی، لغو تمرینات و مسابقات موجب تحمیل ضرر و زیان اقتصادی به دارندگان سالن‌ها، باشگاه‌های ورزشی و مربیان استان شده که خسارت ها در دست بررسی بوده و بزودی مقدار آن اعلام می شود.

طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت باشگاه‌های خصوصی تا ١٥ اردیبهشت و کلیه مسابقات نیز تا پایان اردیبهشت ماه تعطیل است و تصمیمات جدید نیز با توجه به شرایط شیوع این ویروس در ادامه اتخاذ خواهد شد.

سرپرست ورزش و جوانان گلستان همچنین به همراهی جامعه ورزش با رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: تاکنون و در راستای این رزمایش با همت اهالی ورزش بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین خانواده های نیازمند استان توزیع شد.

برزمینی ادامه داد: این طرح در همه شهرهای استان با همکاری ادارات ورزش و جوانان و با استفاده از ظرفیت سمن های مردم نهاد جوانان، بسیج ورزشکاران، خیران و هیات های ورزشی برگزار شد.

کرونا  که ویروس عامل آن از طریق ریز قطرات فرد آلوده در هوا و نیز اشیای آلوده منتقل می‌شود و هنوز دارو و واکسن مشخصی برای آن  شناسایی نشده،  اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر ۹۸) در شهر ووهان در مرکز چین گزارش شد و  اواخر بهمن ماه ۹۸ به طور رسمی به ایران راه یافت.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۹۳ هزار و ۶۵۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۵۹۵۷ نفر رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار