نماز جمعه امروز در ۱۰ شهر گلستان اقامه می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «محسن کیائی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: نماز عبادی سیاسی امروز در برخی شهرهای سفید استان گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی اقامه می شود.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گلستان ادامه داد: نماز جمعه در شهرهای آزادشهر، نگین شهر، کلاله، گالیکش، کردکوی، مینودشت، کوهسارات، آق قلا، انبارالوم و مراوه تپه برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: در نماز جمعه جنایات رژیم مستکبر آمریکا بازخوانی و برای مردم بیان می شود، البته با توجه به شیوع کرونا و کوتاه شدن مدت زمان خطبه های نماز جمعه، برنامه های بازخوانی جنایات آمریکا در هفته های آینده نیز در دستور کار قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام کیائی با بیان اینکه نهاد نماز جمعه همواره همراه دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونا بود، یادآور شد: پس از گرفتاری کشور به ویروس کرونا، جمعه تعطیل نداشتیم و ائمه جمعه گلستان در قالب خطبه های مکتوب تریبون نماز جمعه را به فضای مجازی آوردند.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گلستان خاطرنشان کرد: همچنین پس از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی، ائمه جمعه گلستان برای لبیک به فرمان معظم له سنگ تمام گذاشتند.

 

وی به مشارکت ائمه جمعه گلستان در تغسیل اموات کرونایی اشاره کرد و ابراز داشت: برخی از ائمه جمعه شخصاً برای تغسیل اموات کرونایی اقدام کردند تا با این اقدام از آلام خانواده های جان باختگان کرونایی بکاهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار