رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۸ شهرستان استان گلستان از لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار دارد و بقیه شهرستان ها در وضعیت زرد است.

آخرین وضعیت کرونا در گلستان| ۸ شهرستان گلستان در وضعیت سفید/ وضعیت همچنان شکننده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، عبدالرضا فاضل صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان اظهارداشت: 8 شهرستان استان گلستان از لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار دارد و بقیه شهرستان ها در وضعیت زرد است.

وی افزود: وضعیت همچنان شکننده است و ضروری است که مردم توصیه‌های کارشناسان بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان را به صورت کامل انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد: در حال حاضر در هیچ یک از شهرستان‌های استان وضعیت قرمز نداریم و خوشبختانه شهرستان‌های آزادشهر، آق‌قلا، کردکوی، کلاله، گالیکش، گمیشان، مراوه‌تپه و مینودشت در وضعیت سفید قرار دارند و وضعیت دیگر شهرستان‌های استان نیز زرد است.

وی با قدردانی از مردم استان گلستان و کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه از شهروندان گلستانی خواست همچنان فاصله اجتماعی در اماکن شلوغ و پرتردد را حفظ و حتما از ماسک استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: با وجود افزایش مختصر شیوع کرونا در کشور، خوشبختانه وضعیت گلستان پایدار بوده و این پایداری مستلزم ادامه رعایت هوشمندانه توصیه‌های بهداشتی است.

فاضل افزود: از مردم خواهشمندیم در صورت رفتن به سفرهای ضروری در اقامتگاه‌های رسمی و دارای مجوز که چارچوب و ضوابط را رعایت می‌کنند اسکان پیدا کنند.

وی در پایان تاکید کرد که سلامت مردم از هر چیز دیگری برای ما مهم‌تر است و از آنها می‌خواهیم همچنان فاصله گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد شیوع دوباره ویروس کرونا نباشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار