چراغعلی گفت: مطابق آماری که در اختیار داریم از مجموع ۵۷۰ هزار خانوار در سطح استان گلستان ۳۰۰ هزار گلستانی نیازمند و اقشار آسیب دیده در قالب این رزمایش توجه شد.

حمایت از ۳۰۰ هزار خانوار گلستانی در قالب رزمایش مواسات و همدلی

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عبدالرضا چراغعلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در ایام کرونا در قالب رزمایش مواسات و همدلی کار ارزشمندی انجام شد و نباید این اقدامات را کوچک بشماریم و مردم استان و خیرین کارنامه درخشانی در این زمینه به جای گذاشتند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: «مواسات و همدلی» کارنامه درخشانی از خیرین و مردم گلستان است که به عنوان یک سند باقی خواهد ماند گرچه خیرین استان در سنوات گذشته به نیازمندان کمک می کردند ولی این کمک ها در طول این بیماری بسیار باشکوه تر بود.

 

چراغعلی یادآور شد: انتظار ما این است که این سازماندهی که از رزمایش مواسات و همدلی به وجود آمده است همچنان حفظ شود و تشکل های مردمی، سازمان های مردم نهاد در این مسیر همراهی کنند.

 

وی بیان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا بیش از 50 تشکل مردم نهاد در سطح استان ساماندهی شدند و مطابق آماری که در اختیار داریم از مجموع 570 هزار خانوار در سطح استان گلستان 300 هزار نفر نیازمند و اقشار آسیب دیده در قالب این رزمایش توجه شد.

 

معاون سیاس، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان یادآور شد: انتظار داریم که در کمک مومنانه به حفظ شانیت و شئونات اجتماعی که از نظر شرعی نیز به ما تاکید شده است اهتمام شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار