حمیدی گفت: دفاتر تسهیلگری ضمن شناسایی مشکلات خانوار در محلات حاشیه شهر نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی و مهارت افزایی بانوان اقدام می کند.

مهارت افزایی و آموزش بانوان در دفاتر تسهیلگری گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» شامگاه امروز(دوشنبه 26 خرداد) در بازدید از دفتر تسهیلگری در شرق گرگان اظهار کرد: با توجه به تفاهم نامه ای که بین وزارت کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شده است دفاتر تسهیلگری راه اندازی شده است و این دفاتر به توسعه محلی کمک می کند.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: در دفاتر تسهیلگری به توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در محلات حاشیه شهر گرگان اهتمام می شود.

 

حمیدی بیان کرد: در شهر گرگان دو دفتر تسهیلگری در غرب استان و منطقه انجیراب و افسران و در شرق استان در محله اوزینه و چناران راه اندازی شده است.

 

وی یادآور شد: این دفاتر تسهیلگری ضمن شناسایی مشکلات خانوار در محلات حاشیه شهر نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی و مهارت افزایی بانوان کمک می کنند.

 

فرماندار گرگان تأکید کرد: در دفتر تسهیلگری گرگان در محله «اوزینه» و «چناران» دو رشته قالی بافی و کیف دوزی چرمی در حال برگزاری است و این دوره آموزشی از طریق فنی و حرفه ای تدارک دیده شده است.

 

حمیدی بیان کرد: این دفتر تسهیلگری پشتیبانی فکری و حتی مالی از حرفه آموزان را بر عهده دارد و حتی به فروش محصولات این حرفه آموزان کمک می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار