فرمانده سپاه گرگان:

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان گرگان گفت: ۵۰ واحد مسکونی توسط سپاه در مناطق حاشیه شهر گرگان مرمت شد.

۵۰ واحد مسکونی توسط سپاه در مناطق حاشیه شهر گرگان مرمت شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ اردوی جهادی میز خدمت با حضور «محمد حمیدی» فرماندار شهرستان گرگان، «سرهنگ فخرالدین» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرگان و مدیران دستگاه های اجرایی در محله کوی عرفان گرگان برگزار شد.

سرهنگ وحید فخرالدین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرگان در این نشست با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: فلسفه تشکیل بسیج محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار است و با آن روحیه انقلابی و جهادی که دارد تلاش دارد مشکلات آحاد جامعه را برطرف کند.

وی افزود: در راستای ماموریت های سپاه پاسداران تاکنون ۵۰ منزل مسکونی در مناطق حاشیه شهر گرگان مرمت شد و در راستای برنامه های فرهنگی هم اقدامات خوبی از جمله برگزاری کلاس های آموزشی انجام شده است.

فخرالدین گفت: در حال حاضر در زمینه اقتصادی صندوقی در محله کوی عرفان تشکیل شده که از طریق این صندوق در زمینه نانو تکنولوژی «گچ، سیمان و مصالح ساختمانی» در محله کوی عرفان در حال فعالیت است.

فرماندار گرگان هم در این نشست با گرامیداشت هفته بسیج و قیام مردم گرگان در واقعه پنجم آذر بر علیه رژیم ستم شاهی گفت: هدف از برگزاری نشست های اینچنینی این است تا ما بتوانیم مشکلات مناطق حاشیه شهر گرگان را برطرف کنیم.

محمد حمیدی افزود: در حال حاضر اقدامات خوبی در راستای محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی توسط دستگاههای اجرایی انجام شده است و نیاز است توجه بیشتری هم به این مناطق صورت گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر محله کوی عرفان هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ نفر دارد و ضروری است برنامه ها مدیریت شده و منسجم تر جهت رسیدن به وضع مطلوب انجام شود.

حمیدی یکی از موارد مهم در این محله را عدم نبود امکانات آموزشی عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش باید در جهت رفع مشکلات کودکان بازمانده از تحصیل تلاش کند تا امکانات لازم را فراهم آورده و ساخت مدرسه را در اولویت خود قرار دهد.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار