مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، تدوین عملکرد نیروهای یگان‌های ژاندارمری استان گلستان را برای ماندگاری در تاریخ حماسه و ایثار در کشور بسیار ضروری دانست.

ضرورت تدوین نقش ژاندارمری استان گلستان در دفاع مقدس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با سرهنگ «فاضل دادگر» فرمانده انتظامی استان گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سرهنگ کاظمی به بیان دلاوری‌ها و رشادت‌هایی که کارکنان انتظامی استان در قالب یگان‌های ژاندارمری در مرزها و کمیته انقلاب اسلامی در شهرها از خود نشان دادند اشاره کرد و تدوین عملکرد این عزیزان را برای ماندگاری در تاریخ حماسه و ایثار در کشور بسیار ضروری دانست.

در ادامه سرهنگ دادگر با توجه به تقدیم ۳۰۳ شهید والامقام فرماندهی انتظامی استان و صدها جانباز و ایثارگر به ضرورت تبیین، تدوین، حفظ و اشاعه این دلاورمردی‌ها برای ثبت در تاریخ پرداخت.

در پایان مقرر شد که کارگروهی در ستاد فرماندهی انتظامی استان با معرفی نمایندگان ثابت از آن یگان به اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و دبیرخانه ستاد استانی تدوین نقش استان در دفاع مقدس مشخص و موضوع تدوین نقش فرماندهی انتظامی استان در دفاع مقدس به طور جدی پیگیری و عملیاتی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار