رئیس‌کل دادگستری استان گلستان اسامی تعدادی از متهمان به اخلال در نظام اقتصادی را اعلام کرد.

اسامی اخلالگران نظام اقتصادی در گلستان اعلام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، هادی هاشمیان پیش از ظهر دیروز در نشست خبری گفت: پرونده نخست مربوط به شکایت اداره غله از یک کارخانه آرد است که سه نفر متهم دارد. میرحسین شجاعی، ابوالحسن فاضلی و آق اویلی رادنیا متهم به مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور بودند که این پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان رسیدگی، رأی صادر و در دادگاه تجدیدنظر نیز تأیید شد.
براساس رأی دادگاه متهمان شجاعی و فاضلی هر کدام به تحمل 9 سال حبس و متهم رادنیا به تحمل 5 سال حبس و هر کدام از متهمان نیز به پرداخت 170 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
وی گفت‌: به اتهام عبدالعزیز متمکن فرزند عبدالناصر نیز به جرم اخلال در نظام اقتصادی با ایجاد سایت و فروش اکانت‌های شرط‌بندی در دادگاه انقلاب گنبدکاووس رسیدگی شد. متهم به تحمل یک سال حبس، 10 میلیارد ریال جزای نقدی و رد مال به مبلغ 5 میلیارد ریال محکوم شده است.
هاشمیان افزود‌: رسیدگی به پرونده متهمان بی‌بی نرگس و شهربانو خراسانی به اتهام جعل در لیست حقوق و اختلاس رسیدگی شد. در این پرونده که شاکی شهرداری علی‌آباد کتول است، متهم ردیف اول بی‌بی نرگس خراسانی به 4 سال حبس، رد مال، انفصال از شغل و پرداخت جزای نقدی و نفر دوم به جرم معاونت در اختلاس همراه با جعل به 6 ماه حبس محکوم شدند که رأی در دادگاه تجدیدنظر قطعی شد.
وی گفت‌: یکی دیگر از متهمان اقتصادی به نام داریوش خواجه‌وند به جرم اخذ رشوه، به تحمل 2 سال و 6 ماه حبس، انفصال دائم از خدمت، پرداخت جزای نقدی مبلغ 2 میلیارد و 212 هزار ریال محکوم شد. این پرونده در شعبه 110 دادگاه کیفری 2 گرگان رسیدگی و رأی نهایی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار