هاشمیان با بیان اینکه ۲۵ درصد جمعیت استان گلستان در سامانه «ثنا» ثبت‎نام کردند، گفت: ۶۰۰ هزار گلستانی در سامانه « ثنا» ثبت‎نام کردند.

ثبت نام 25 درصد جمعیت استان گلستان در سامانه «ثنا»

به گزارش گلستان۲۴؛ «هادی هاشمیان» امروز (دوشنبه ۲۷ خرداد) در نشست صمیمی رئیس کل دادگستری با حقوقدانان استان گلستان اظهار کرد: مهمترین خواسته‎ای که از حقوق‎دانان استان داریم این است که دستگاه قضایی استان را برای کاهش میزان حجم پرونده‎ها کمک کنند.

 

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: میزان پرونده و ورودی پرونده به دادگستری استان بالا است و از سال 1394 که وارد استان گلستان شدیم بیش از 120 قاضی را جذب کردیم که نسبت به سنوات گذشته بسیار چشمگیر است.

 

هاشمیان افزود: فضاهای قضایی نیز در استان افزایش یافته و باید بیندیشیم که چگونه با کار جهادی از ناحیه دستگاه قضایی استان چگونه می‌توانیم میزان پرونده‎ها را کاهش داد؟

 

وی با بیان اینکه آسیب‎های اجتماعی به تولید پرونده منجر می‎شود، بیان کرد: انقلاب بزرگی در قوه قضایی اتفاق افتاده است و سامانه ثنا راه‎اندازی شد و بالغ بر 600 هزار نفر در این سامانه ثبت‎نام کردند که ازاین نظر استان گلستان رتبه دوم بین استان‎های کشور را دارد.

 

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه 25 درصد جمعیت استان گلستان در سامانه « ثنا» ثبت‎نام کردند، افزود: این موضوع به کاهش اوقات رسیدگی و محرمانه‎ماندن پرونده‎ها کمک کرد.

/شبستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار