دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان با اشاره به آخرین وضعیت پرونده سیل استان گفت: تا پایان تیرماه درباره برخی از مقصران این حادثه تصمیم‌گیری می‌شود.

آخرین وضعیت پرونده سیل گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی در پاسخ به تسنیم درباره اینکه پرونده سیل گلستان در چه مرحله‌ای است، اظهار داشت: گزارش پرونده سیل توسط سازمان بازرسی تهیه و ارسال شده و ما بر‌اساس آن اقدامات اولیه شامل استعلام‌ها تکمیلی را انجام دادیم و ریاست‌جمهوری هم گزارش مفصلی در این باره ارائه داده است.

وی افزود: به‌دنبال گزارش سازمان بازرسی و ریاست جمهوری، مقصران حادثه سیل گلستان مشخص شده‌اند و پس از درخواست ما علت ارائه شد اما مقصران را ارائه نکردند که بازپرس پیگیر است.

وی بیان داشت: علاوه بر مقصرانی که سازمان بازرسی اعلام کرده نظر ما این است که دستگاه‌های دیگر هم مقصر بودند که گزارش ریاست جمهوری هم بر این امر دلالت می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: بر‌اساس گزارش سازمان بازرسی، اتهام برخی افراد در دادسرا محرز شده و بازپرس پرونده سیل گلستان تا پایان تیرماه درباره متهمان تصمیم نهایی را می‌گیرد و کیفر خواست به دادگاه ارسال خواهد شد.

سیدحسینی ادامه داد: به‌دلیل اینکه برخی افراد دیگر هم در پرونده سیل گلستان مقصر هستند، این پرونده تا حصول گزارش نهایی در دادسرا مفتوح خواهد ماند اما نسبت به برخی مقصران تا پایان تیرماه تصمیم‌گیری می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار