حجت الاسلام قاسمی وناجمی گفت: در دومین روز هفته قوه قضائیه نشست رئیس کل دادگستری و معاونان با دانشجویان و دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان برگزار می شود.

نشست با دانشجویان و دیدار با نماینده ولی فقیه گلستان در هفته قوه قضائیه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «مهدی قاسمی وناجمی» صبح امروز (دوشنبه 2 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از یکم تیر برنامه های هفته قوه قضائیه را در استان گلستان آغاز کردیم و در دومین روز از هفته قوه قضائیه قرار داریم.

 

معاون پیشگیری از وقوه جرم دادگستری گلستان ادامه داد: امروز دومین روز هفته قوه قضائیه تحت عنوان «اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ حقوقی» نامگذاری شده است و در این روز دو برنامه در سطح استان در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام قاسمی وناجمی یادآور شد: به مناسبت هفته قوه قضائیه امروز رئیس کل دادگستری گلستان و معاونان با تشکل های دانشجویی استان گلستان نشستی را برگزار و به سوالات دانشجویان پاسخ می دهند.

 

وی افزود: همچنین امروز «هادی هاشمیان»، رئیس کل دادگستری استان گلستان به همراه معاونان و مدیران شهرستان های تابع با نماینده ولی فقیه دیدار خواهند داشت و از رهنمودهای آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» بهره مند می شویم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار