کارشناس هواشناسی گلستان خبر داد

رحمان نیا گفت: براساس فعالیت جریان جنوبی در گلستان پیش بینی می شود که دمای هوا به ۴۰ درجه سانتیگراد برسد.

افزایش دمای هوای گلستان تا ۴۰ درجه سانتیگراد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمد رضا رحمان نیا» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: تغییرات در الگوهای هواشناسی به وجود آمده است و در حالی که پیش بینی می شد تا عصر امروز افزایش ابر و بارش را  در گلستان شاهد باشیم اما الگوهای هواشناسی نشان می دهد این جریان تعدیل شده است.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: از عصر امروز (سه شنبه 3 تیر) جریان جنوبی در استان حاکم می شود و از جمله پدیده هایی که  در استان شاهد خواهیم بود وزش باد است.

 

رحمان نیا بیان کرد: دمای هوای استان براساس فعالیت این سامانه افزایش پیدا می کند و پیش بینی می کنیم که در گلستان دمای هوا به 40 درجه سانتیگراد برسد.

 

وی افزود: همچنین روزهای پایانی هفته نیز هوا گرم خواهد شد و پیش بینی می کنیم که تا روز یکشنبه هفته آینده دمای هوا روند افزایشی داشته باشد و همچنین در این ایام در مناطق کوهپایه ای بارش هایی را نیز پیش بینی خواهیم کرد.

 

رحمان نیا با بیان اینکه دمای هوای گرگان صبح امروز 18 درجه  سانتیگراد بود، افزود: پیش بینی می شود که اینچه برون با پیشینه دمای  38 گرمترین شهر استان باشد و همچنین ظهر امروز دمای گرگان به 37 درجه سانتیگراد می رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار