گلایه شهروندان کردکوی از کرایه زیاد مسافربرهای شخصی،تولید ۱۵ هزار تن شلیل در باغات گلستان، اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال مساعدت مالی به آسیب‌دیدگان سیل کردکوی و حمایت از فراوری گیاهان دارویی در گرگان از جمله خبرهای کوتاه امروز سه شنبه گلستان است.

گلایه شهروندان کردکوی از کرایه زیاد مسافربرهای شخصی و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا؛ مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان گفت: در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع می‌شود.

**

فرماندار کردکوی گفت: از محل کمک به خسارت دیدگان سیل برای ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده سیل پارسال این شهرستان بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

**

معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی گلستان گفت: سطح باغ‌های بارده شلیل استان به ۸۵۰ هکتار می‌رسد که پیش بینی می‌شود امسال ۱۵ هزار تن از این باغ‌ها برداشت شود.

**

مدیرعامل آب منطقه ای گلستان گفت: در این استان ۲۵ منطقه برای گردشگری آبی مشخص شده و این نقاط آماده واگذاری به سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای پروژه های گردشگری است.

**

تعدادی از اهالی شهر کردکوی در تماس با ایرنا به کرایه بالای خودروهای سواری در مسیر کردکوی - بندرترکمن اعتراض کرده و خواستار ورود نهادهای نظارتی به این موضوع شدند.

**

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در گلستان از توزیع ۶۰ بسته لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، گاز، پتو، سرویس ظروف و سرویس قابلمه در شهرستان سیل زده گمیشان خبرداد و گفت : این اقلام به ارزش ۴میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از سوی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تهیه و توزیع شد.

**

فرماندار گرگان با تاکید بر حمایت از فراوری گیاهان دارویی گفت :در اولین مرحله حمایت از فراوری گیاهان دارویی و با هدف جلوگیری از خام فروشی، ۴ دستگاه خشک کن و ۲ دستگاه عرقگیر با حمایت تسهیلاتی ۹۰۰ میلیون تومانی در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار