کاهش ۱۶.۴ درصدی میزان ولادت در شهرستان سیل‌زده گمیشان، اختصاص ۶ هزار لیتر بنزین برای قایق‌های گردشگری مسیر بندرترکمن - آشوراده و برگزاری کارگاه مهدویت در گرگان از جمله خبرهای کوتاه روز پنجشنبه گلستان است

اختصاص بنزین برای قایق‌های جزیره آشوراده و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ کارگاه یک‌روزه مهدویت زیر نظر حجت الاسلام علی اصغر خیرآبادی، رییس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(ع) در گرگان برپا شد.

دانش پذیران پس از گذران این دوره آموزشی که با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و نشر اندیشه های واقعی انتظار و معارف اهل بیت عصمت و طهارت و به تقاضای مدیران موسسات استانی و علاقه مندی مربیان قرآنی برپا شده بود، در آزمون این کارگاه تخصصی شرکت کردند.

**

مسوول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ گلستان از جان باختن زن ۵۵ ساله گرگانی بر اثر سقوط از آپارتمان خبر داد و گفت: این حادثه در بلوار صیاد شیرازی گرگان روی داد و  این خانم قبل از رسیدن نیروهای امدادی جان باخت.

**

فرماندار بندرترکمن از اختصاص ۶ هزار لیتر بنزین برای قایق های گردشگری مسیر بندرترکمن - آشوراده به قیمت دولتی خبر داد و گفت : امکان استفاده از این سهمیه برای اعضای تعاونی قایقرانان شهرستان ممکن است.

**

مدیرکل ثبت احوال گلستان گفت: بیشترین میزان کاهش ولادت در این استان مربوط به شهرستان گمیشان با رشد منفی ۱۶.۴ درصد است.

**

مدیر کل شیلات گلستان گفت: براساس مصوبات بیست و پنجمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان، تسهیلات دریافتی پرورش دهندگان بخش شیلاتی که در سیل فروردین ماه امسال خسارت دیده اند، استمهال خواهد شد.

سیدجواد قدس جلوی اظهار داشت: از زمان وقوع سیلاب استان در فروردین ماه و احداث کانال انحرافی آب در منطقه بندولی، فعالیت های پرورش دهندگان این منطقه به تعطیلی کشیده شده است که امیدواریم تدابیر لازم برای رفع مشکلات سرمایه گذاران شیلاتی منطقه اندیشیده شود.

**

فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد اشتغال این شهرستان گفت: با برنامه ریزی و تمهیدات انجام گرفته و همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی و بانک های عامل تاکنون و با ایجاد ۳ هزار شغل، ۶۵ درصد از تعهد اشتغال آزادشهر محقق شد.

سید رسول حسینی اظهار داشت: از میزان سهمیه اختصاص یافته برای تسهیلات ارزان قیمت روستایی نیز ۲۰۰ میلیارد ریال محقق شده و امیدواریم ۱۰۰میلیارد ریال دیگر تا پایان سال جذب شود.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار