ائمه جمعه استان با اهدای لوح سپاس با رئیس کل دادگستری گلستان از اقدامات قاطع قوه قضاییه و دادگستری استان در برخورد با فساد قدردانی کردند .

قدردانی ائمه جمعه گلستان از اقدامات قاطع دستگاه قضایی در مبارزه با فساد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام محسن کیایی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان در نشست امامان جمعه سراسر استان با مسولان قضایی که به مناسبت هفته قوه قضاییه تشکیل شد اظهار کرد: صلابت و سلامت دستگاه قضا و حفاظت از آرمان‌های نظام از اوجب واجبات است و اجرای عدالت و اعتماد عمومی به قوه قضاییه از مهمترین مسائل جامعه است که می‌تواند ما را به این اهداف برساند.

وی با بیان که دستگاه قضا باید با قاطعیت و بدون اغماض با فساد مبارزه کند افزود : اقدامات قوه قضاییه در برخورد با مفسدین قابل تقدیر است.

تریبون مساجد و نماز های جمعه فرصتی مناسب برای آشنایی مردم با مسائل حقوقی

رییس کل دادگستری استان هم در این نشست با اشاره به برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با فساد گفت: قوه قضاییه برخورد با فساد را از دورن مجموعه خود آغاز کرده است و این نشان می دهد با حداقل فساد، حداکثر برخورد انجام می شود .

وی افزود: خط قرمزی در برخورد با فساد نداریم و پارسال علاوه بر رسیدگی به پرونده های اقتصادی با دو قاضی و 3 کارمند متخلف هم برخورد کردیم.

هاشمیان در ادامه سخنان خود از علما برای کمک به کاهش ورودی پرونده ها دعوت کرد و گفت: تریبون مساجد و نماز های جمعه فرصت مناسبی است تا مردم با مسائل حقوقی آشنا شوند.

هادی هاشمیان به ظرفیت علما برای سازش در پرونده ها هم اشاره کرد و از آنان خواست: علاوه بر حضور پررنگ برای حل و فصل دعاوی برای استفاده از ظرفیت ریش سفیدان در شهرستان ها به دستگاه قضایی کمک کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه درباره درخواست علما از دستگاه قضایی برای برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در استان هم گفت: به دادستان های سراسر استان به ویژه شرق استان تاکید کرده ایم تمهیدات لازم برای پیشگیری از ورود تورهای غیرمجاز گردشگری به منطقه اتخاذ کنند 

در ادامه این نشست علما دغدغه ها و خواسته های خود را با مسئولان قضایی استان درمیان گذاشتند که برخورد با ناهنجاری های اجتماعی مهم ترین این دغدغه ها بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار