فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس گفت که نبود مکان ثابت برای نگهداری معتادان متجاهر و خرده فروش به پاشنه آشیل جمع‌آوری معتادان این شهر تبدیل شده و اجرای این طرح اجتماعی را با دشواری همراه کرده است.

گنبد به مکان نگهداری معتادان متجاهر نیاز دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، سرهنگ محمود علیفر روز پنجشنبه از نبود مکانی برای نگهداری معتادان در این شهرستان گلایه کرد و از دستگاه‌های متولی بویژه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان، شهردار گنبد و دیگر مدیران شهرستانی خواست برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.

وی بابیان اینکه حضور افراد معتاد در گوشه و کنار شهر گنبدکاووس زیبنده این شهر نیست افزود: نیروی انتظامی همواره آماده جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروش است اما به سبب نبود مکانی برای نگهداری آنها در این شهرستان نمی تواند طرح جمع آوری معتادان را به طور کامل اجرا کند.

وی از کشف ۹۰ کیلوگرم موادمخدر و جمع آوری و دستگیری ۳۰۰ معتاد متجاهر و خرده فروش در سه ماه نخست امسال در گنبدکاووس خبر داد و گفت: کشف این مقدار موادمخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱۵ درصد افزایش داشت.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس، افزایش سرقت‌های خرد را از دیگر آسیب های اجتماعی این شهرستان اعلام کرد و ادامه داد: بیشتر افرادی که اقدام به این نوع سرقت‌ها می‌کنند، معتاد هستند که برای تامین پول مواد خود از کابل‌های برق و مخابرات هم نمی‌گذرند.

وی گفت: با تلاش ماموران انتظامی گنبدکاووس کشف سرقت‌های خرد در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۶ درصد و سایر سرقت‌ها ۹۰ درصد بیشتر شد.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار