حمیدی گفت: شهرستان گرگان با توجه به آمار بستری و آزمایش تشخیص کرونا بنا به اعلام رسمی دانشگاه علوم پزشکی در وضعیت قرمز قرار دارد.

گرگان در وضعیت قرمز کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» صبح امروز (چهارشنبه 18 تیر) در ستاد شهرستانی کرونا اظهار کرد: شهرستان گرگان با توجه به آمار بستری و آزمایش تشخیص کرونا بنا به اعلام رسمی دانشگاه علوم پزشکی در وضعیت قرمز قرار دارد.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: در شهرهای قرمز باید پروتکل های و محدودیت هایی براساس مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا انجام شود.

 

حمیدی یادآور شد: تفویض اختیاراتی نیز از سوی ستاد استانی کرونا به شهرستان های انجام شده است که به تشخیص فرمانداری می تواند برخی از محدودیت ها افزایش و یا برخی با توجه به شرایط جامعه کاهش یابد.

 

وی ابراز داشت: پس از اعلام شدن وضعیت قرمز کرونا در شهرگرگان در اسرع وقت نسبت به برگزاری جلسه ستاد شهرستانی کرونا اقدام کردیم.

 

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: در این جلسه وضعیت شهر گرگان مورد ارزیابی قرار گرفته است و مشکلات و دغدغه های دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت شهرستان تشریح شد.

 

حمیدی به استمرار جلسات ستاد شهرستانی کرونا در گرگان خبر داد و یادآور شد: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا همه دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند که در این ایام کمترین آسیب به شهروندان برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار