معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قدردانی از دست‌اندرکاران نظام سلامت و درمان کشور به‌ویژه پرستاران به واسطه تلاش چند ماهه برای کمک به درمان مبتلایان به کرونا گفت: دولت برای قدردانی از این تلاش‌ها، مصمم به پرداخت تمام مطالبات معوق این قشر است.

مطالبات و معوقات پرستاران پرداخت می شود/ گنبد نیازمند بیمارستان 500 تختخوابی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سیدکامل تقوی نژاد عصر چهارشنبه هنگام بازدید از بیمارستان گنبدکاووس اظهار داشت: خوشبختانه پس از حمایت مقام معظم رهبری از تلاش مسوولان مقابله با کرونا و پشتیبانی دولت، نیروهای مسلح و سایر نیروهایی که در امر مقابله با این بیماری انجام می‌دهند، اجماع خوبی در سطح ملی برای کمک رسانی و مبارزه جدی با بیماری کرونا و کنترل آن انجام شد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید درحد توان کمک‌های مالی خوبی برای درمان مبتلایان کرونا و صدور مجوزهای لازم برای جذب نیروهای متخصص و نیروی انسانی مورد نیاز مراکز درمانی انجام داد که امیدواریم این اقدامات با مشارکت و همراهی مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی منجر به کنترل و ریشه کنی کرونا در کشور شود.

دکتر تقوی نژاد همچنین بااشاره به مشکلات زیرساختی گنبدکاووس درحوزه درمان اضافه کرد: وجود سه بیمارستان دولتی قدیمی و فرسوده در این شهرستان که به مردم شرق گلستان نیز خدمات می‌دهد؛ ضرورت بازسازی و تجهیز مراکز درمانی آن را دو چندان کرده است.

وی مهمترین اقدام ضروری حوزه درمان گنبدکاووس را ساخت یک بیمارستان با ظرفیت ۴۰۰ یا ۵۰۰ تخت‌خوابی دانست و گفت: امیدواریم در جلسه با استاندار گلستان و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، ساخت این بیمارستان تصویب شود تا نسبت متعادلی بین جمعیت و تعداد تخت بیمارستانی این شهرستان ایجاد گردد.

در این بازدید که رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و معاون استاندار و فرماندار ویژه به همراه روسای مراکز بیمارستانی گنبدکاووس حضور داشتند، معاون وزیر بهداشت از بیمارستان های شهدای ۱۲ دی، طالقانی، شهید مطهری و پیامبر اعظم (ص) این شهرستان بازدید کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار