فرماندار کردکوی با اشاره به مفقود شدن دختر گردشگر در ارتفاعات جهان‌نما، گفت: باوجود تذکرات ارائه شده به لیدر گروه گردشگری نسبت به بازگشت و عدم حضور در منطقه جهان‌نما اما باز هم این کار صورت گرفت.

گروه گردشگری بدون مجوز وارد جهان‌نما شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، ابراهیم قدمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته مطلع شدیم گروهی گردشگری از تهران قصد حضور در ارتفاعات شهرستان کردکوی را دارند. صبح پنج‌شنبه از لیدر گروه دعوت کردیم و در نامه‌ای خطاب به او اعلام کردیم که با توجه به شیوع کرونا هرگونه حضور گردشگران در منطقه ممنوع است و آنها متعهد به بازگشت و عدم حضور در منطقه شدند.

وی افزود: متأسفانه باوجود تذکرات ارائه شده، اعضای این گروه گردشگری بعد از دور زدن ایست و بازرسی به‌صورت پیاده، با استفاده از ماشین‌های محلی به منطقه گردشگری جهان‌نما رفتند.

فرماندار کردکوی بیان کرد: صبح جمعه از مفقود شدن یکی از اعضای این گروه مطلع شدیم و بلافاصله عملیات امداد و نجات را آغاز کردیم. جستجو با کمک نیروهای هلال‌احمر، نیروی انتظامی، کوهنوردان، نیروهای بخشداری‌ها و دهیاری‌ها، اهالی روستاهای میاندره و شموشک همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، صبح جمعه ۲۰ تیرماه، خانمی ۲۷ ساله که همراه با گروه کوهنوردی به ارتفاعات جهان نما کردکوی رفته بود، مفقود شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار