هادی حق‌شناس استاندار گلستان امروز سه‌شنبه از طریق مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی سامد به مشکلات، درخواست‌ها و مطالبات مردم نقاط مختلف این استان پاسخ داد.

استاندار گلستان با سامد به خواسته‌های مردم پاسخ گفت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، تعدادی از شهروندان امروز به صورت حضوری و چند تماس گیرنده از مناطق مختلف استان مسایل، مشکلات و دغدغه‌های شخصی و عمومی خود را با نماینده دولت در میان گذاشتند.

استاندار گلستان هم با شنیدن این مشکلات، دستور لازم برای پیگیری و رفع مطالبات مردم را با ارجاع این خواسته ها به دستگاه های متولی صادر کرد.

وی در پایان پاسخگوی به سوالات مردمی در سامد در گفت و گو با ایرنا بر رسیدگی مسوولان به مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مدیران گلستان باید با حضور مستمر در سامانه سامد و شنیدن مشکلات مردم، نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

استاندار گلستان گفت: اگر دستگاه‌ها مشکلات مردم را به درستی شناسایی و مورد بررسی قرار دهند، بسیاری از مطالبات مردم رسیدگی و نارسایی ها بر طرف خواهد شد.

حق‌شناس ادامه داد: بیشتر مشکلات مردم در تماس و دیدارهای حضوری مربوط به اشتغال و یا سخت گیری ادارات در صدور مجوز فعالیت کسب و کار است.

امیر محمدپور مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت که در سه ماهه اول امسال ۹ هزار و ۷۶۳ گلستانی با مرکز سامد استان تماس گرفتند و ۲۴ مدیر، فرماندار و شهردار نیز با حضور در این مرکز ضمن پاسخگویی به تماس‌های مردم، به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار