​حجت الاسلام نیشابوری گفت: بی حجابی در فضای مجازی شرایط خوبی ندارد.

​ موضوع بی حجابی در فضای مجازی شرایط خوبی ندارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «حسن نیشابوری» ظهر امروز (سه شنبه 24 تیر) در نشست تخصصی «حجاب و عفاف در آئینه رسانه ها و فضای مجازی» اظهار کرد: موضوع بی حجابی و انکار آن مثل مریضی است که بیماری خود را انکار می کند و به دلیل آنکه به سمت درمان آن نرفتیم شرایط روز به روز بدتر می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان ادامه داد: موضوع بی حجابی در فضای مجازی شرایط خوبی ندارد و شرایط کشور به گونه ای شده است که هر یک از ما نمی توانیم خود را از فضای مجازی دور کنیم.

 

حجت الاسلام نیشابوری خاطرنشان کرد: دستگاه های مختلفی در استان متولی عفاف و حجاب هستند و برای مثال فرهنگ و ارشاد اسلامی 33 وظیفه مندی در خصوص عفاف و حجاب برعهده دارد.

 

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مساجد و هیئت ها بسیاری از برنامه ها به سمت فضای مجازی پیش رفته است و اگر از این بستر استفاده نکنیم دیگر مخاطبی نخواهیم داشت.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان بیان کرد: در حوزه عفاف و حجاب برخی نهادها تولید محتوای خوبی دارند و باید بیاندیشیم که چگونه برنامه ریزی کنیم تا اثرگذاری این تولیدات افزایش پیدا کند.

 

حجت الاسلام نیشابوری خاطرنشان کرد: در فضای مجازی بسیاری از پروفایل ها برخلاف عفاف و حجاب است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار