مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از انتشار فراخوان دعوت از مستند سازان استان گلستان به منظور ثبت نام و تشکیل خانه مستند خبر داد.

فیلم سازان مستند گلستانی برای تشکیل خانه یشان فراخوانده شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با همراهی هیئت موسس خانه مستند به منظور بسط و گسترش هنر  صنعت سینما مستند و حمایت از حقوق صنفی اعضا و تلاش جهت بالا بردن سطح کارآیی حرفه ای و امنیت شغلی اعضا اقدام به تشکیل خانه مستند گلستان و ثبت قانونی آن نموده است .

وی ضمن دعوت از  کلیه مستند سازان استان  به منظور عضویت و ثبت نام، گفت:   پس از پایان مهلت ثبت نام و عضویت ، مراحل بعدی و قانونی به منظور برگزاری مجمع عمومی و برگزاری انتخابات اولین دوره انجام خواهد گرفت .

کشمیری ادامه داد: امید است با شکل گیری خانه مستند در استان ، تهیه و تولید و فعالیتهای هنرمندان در این عرصه پر بار تر از همیشه شود.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت استان، متقاضیان می توانند نسبت به تکمیل فرم و ارسال به نشانی الکترونیکی  omurecinemaei@gmail.com  و یا به نشانی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها و یا اداره سینمایی معاونت هنری و سینمایی در اداره کل  ارسال نمایند.

وی در خاتمه گفت: فیلم سازان می توانند حداکثر تا 21 شهریور ماه  جهت دریافت فرم ثبت نام به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به نشانی Golestan.farhang.gov.ir  در بخش میز خدمت الکترونیکی مراجعه نمایند.

یادآوری می شود علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های  01732226060-01732243087   داخلی 246 تماس حاصل فرمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار