آیت‌الله علوی گرگانی در نامه ای به رئیس جمهور گفت: ناله‌های قشر مستضعف و متوسط جامعه از فشار گرانی و بی ثباتی قیمت‌ها قلب هر انسان دلسوز نسبت به مملکت را می‌آزارد.

آیت‌الله علوی گرگانی: ناله اقشار مستضعف از گرانی و بی ثباتی قیمت‌ها بلند است/فکری عاجل کنید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، در نامه آیت الله علوی گرگانی به رئیس جمهور آمده است: شرایط فعلی جامعه و ناله‌های قشر مستضعف و متوسط جامعه از فشار گرانی و بی ثباتی قیمتها قلب هر انسان دلسوز نسبت به مملکت را می‌آزارد.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: افزایش بی‌حساب و کتاب قیمت ارز و سکه و افزایش اجاره بها در کنار کوتاهی برخی مدیران در سال‌های گذشته برای حل مشکلات مردم و دلبستگی بیش از حد به خارج از کشور، مردم را دلسرد کرده است.

در این نامه تاکید شده است: گر چه مدیران دولتی و مسؤولان امر با توجه به فشارهای تحریم تلاش‌هایی را مبذول داشته اند، لکن این تلاشها برای مردم ملموس نبوده و مردم از ضعف نظارت و افزایش بی‌رویه قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی سخت آزرده خاطر گشته اند که باید هر چه سریعتر فکر عاجلی برای آن بشود.

در پایان این نامه آمده است: تلاش برای افتتاح طرح‌های نیمه تمام و تأمین کالاهای اساسی گر چه لازم و ضروری است اما بسنده کردن به این مسائل و آمارهای مدیران و بی‌توجهی به کف بازار و خواسته‌های به حق مردم موجب پشیمانی خواهد بود، لذا لازم است هر چه سریعتر فکری کرده و با تقویت نظارت بر بازار و کاهش قیمت دلار به قیمت‌های سابق و ثبات بخشی به اقتصاد کشور  جبران کاستی‌ها شود .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار