​ولی پور گفت: رابط بهداشتی در دستگاه های اجرایی در نظر گرفته شود تا همکاری در دستگاه های اجرایی با بازرسان مرکز بهداشت افزایش پیدا کند.

​تعیین رابط بهداشتی در دستگاه های اجرایی گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «پروین ولی پور» صبح امروز (شنبه ۲۸تیر) در ستاد شهرستانی کرونا اظهار کرد: در مرکز مدیریت بیماران واگیر اعلام شده است که مهر ماه واکسن در سطح وسیع روی نیروهای انسانی در بنگلادش امتحان خواهد شد و این واکسن در حوزه پیشگیری و درمان موثر است.

 

رئیس مرکز بهداشت گرگان ادامه داد: در هفته گذشته از اصناف و اماکن بازدید داشتیم و در سطح شهرستان تخلف کمی را شاهد هستیم اما در برخی از اماکن مثل آرامستان ها هنوز شلوغی ها در روزهای پایان هفته وجود دارد.

 

ولی پور خاطرنشان کرد: رابط بهداشتی در دستگاه های اجرایی در نظر گرفته شود تا همکاری در دستگاه های اجرایی با بازرسان مرکز بهداشت افزایش پیدا کند.

 

وی افزود: حمام های عمومی شلوغ هستند و در سطح شهرستان در برخی روستاها فعالیت می کنند که باید نسبت به فعالیت آنها تصمیم گیری شود.

 

رئیس مرکز بهداشت گرگان یادآور شد: در روز گذشته فعالیت جمعه بازار در موقعیت بازار کنترل شد ولی بیرون محوطه ازدحام جمعیت وجود داشت.

 

و تاکید کرد: در پایان هفته گذشته 393 بازدید در سطح شهرستان گرگان از اصناف و اماکن انجام شد و در این بازدیدها یک مورد پلمپ و یک مورد نیز از این واحدهای صنفی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار